Spring naar bijdragen

cherry bom


Recommended Posts

Hallo,

aangezien mijn dempertje een gaatje heeft wil ik die gaan vevangen voor een cherry bom. Onder mijn chevy van klonk dat erg lekker. heeft iemand ervaring hoe hij onder een GC 5.2 V8 klinkt?

Er zijn ook andere uitlaat systemen maar ik vind de cherrybom er budget intressant, mede daarom wil ik de cherry eronderhebben. Met de standaard demper mis ik een lekkere V8 roffel.

gr Vincent.

p.s. vond bij een ander topic geen geluid van een V8 met cherry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestel maar,of anders vraag aan Eelco waar hij die van hem heb gekocht.Dan plaatsen wij hem. tongue.gif

Ik ga een PB tje aan EELCO wagen en vragen waar hij vandaan komt (het levert toch geen problemen op voor de keuring ? sad.gif

Zag er ook nog ergens een op Marktplaats dacht ik , is er maar 1 soort of moet ik rekening houden met diameters of i.d. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd rekening houden met de diameter,maar Eelco ff pb-en die weet het vast wel.

En voor de keuring levert het geen probleem als de uitlaat maar over de gehele lengte gasdicht is.

Hij is reeds verstuurd naar Eelco,......en ik kan die verXXXX advertentie niet meer vinden.... mad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

nou hij zit er onder hoor!!! Ben 2 uurtjes aan het rommelen geweest ( uitlaat er ondervandaan valt altijd tegen) maar ik ben zeeeeer tevreden. De lekkere V8 sound komt er nu weer uit. Wat me ook opviel is dat de trekkracht onderin ook verbeterd is. Ja een lekker soundje. Ik ga zo nog maar ff een rondje rijden om lekker te luisteren.

gr Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

nee ik vind het zeker niet te overdreven klinken. Ik heb hiervoor een chevy van G 20 gehad ook met cherrybom en die klonk nagenoeg het zelfde.

Hij klinkt lekker donker, en dan vind ik het zelf ook niet gauw irritant, dat schelle vind veel irritanter en dat zit er niet in. Binnen in is het ook gewoon redelijk rustig (maar GC is ook erg goed geisoleerd en dat scheelt wel denk ik)

ja ik ben weer PRO CHerry bom, lekkere sound voor lekker weinig (ik blijf een low budget rijder!!)

gr Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt het niet te overdreven.....ik wilde namelijk ook Cherry Bombs onder m'n XJ laten plaatsen maar dit werd me afgeraden. De adviezen die ik van meerdere kenners krijg zijn allemaal pro "Flowmaster".

Ik ga over 2 weken een "Flowmaster" laten plaatsen.....ben benieuwd ph34r.gif

Flowmaster is DE demper voor amerikanen, je kunt er ook 1 nemen die je naar eigen wens "ïn kunt stellen". dwz er zit een klep op die open of dicht kan, goedgekeurd voor apk en als je dan ff geen geroffel in je kar wilt zet je hem dicht. ideaal cool.gif

bij mijn olds met 7.5ltr V8 zijn cherry's of purple horny's ook niet ideaal, geluidje is leuk maar op den duur wordt je er gek van. Dus ook flowmaster eronder. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flowmaster is DE demper voor amerikanen, je kunt er ook 1 nemen die je naar eigen wens "ïn kunt stellen". dwz er zit een klep op die open of dicht kan, goedgekeurd voor apk en als je dan ff geen geroffel in je kar wilt zet je hem dicht. ideaal cool.gif

bij mijn olds met 7.5ltr V8 zijn cherry's of purple horny's ook niet ideaal, geluidje is leuk maar op den duur wordt je er gek van. Dus ook flowmaster eronder. cool.gif

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...