Spring naar bijdragen

Motorblok


Recommended Posts

dry.gif Mijn Jeep Cherokke 2.5 TD heeft problemen met demotor: de laatste cylinder vertoont rare gedraging. De stoterstangen staan naast de tuimelaar en zijn ongeveer 90 graden ebogen. Het lijkt erop dat de beste en goedkoopste optie is de motor vervangen.

Is er iemand die een anderemening hierover heeft?

Is er iemand die een motor heeft?

Is er iemand die in de buurt van Amersfoort een plek weet waar ik eventueel de mototr op een motorsteun kan zeten zodat ik deze uit elkaar kan halen om hem te reviseren, als ik geen complete motor vind.

Dank

Marco Verhagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marco,

Volgens mij staat er op marktplaats.nl een advertentie waarin iemand een complete 91'er Cherokee turbodiesel in de aanbieding heeft voor een vraagprijs van 1.600 euro. Ik weet alleen niet of dit een 2.1 TD'er of al een 2.5 TD'er betreft, maar het telefoonnummer van de verkoper staat erbij.

Laatst stond er trouwens ook eentje -een complete 2.5 TD- als 'bastlerwagen' -Duits voor sloopauto- op de Duitse E-Bay. Waarvoor die uiteindelijk is weggegaan, weet ik niet: het kan nooit veel geweest zijn.... En, indien het gekochte slechts voor de sloop of orgaandonatie bestemd is, heb je ook geen invoer- en keuringsperikelen.

Succes verder.

JanW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marco

waarom laat je de klepzitting geen halve mm afvlaken dit heb ik ook laten doen

heb het zelfde gehad aleen bij mij schoot hij er uit met starten informeer maar eens

oke het is geen reparatie maar een ander blok kan altijd nog

Van mij is nu 2 maand geleden geen last meer gehad

Hoor nog wel Gr Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...