jpgoosse Geplaatst June 26, 2006 Rapporteren Share Geplaatst June 26, 2006 Weet iemand wat je het beste kunt doen om een afhangende kont van een wagoneer uit 1976 te verhelpen? hoe zit het met die liftkits? Of gewoon 2 sets nwe bladveren kopen? Heeft Add-a-leaf zin bij nwe blaveren? als je achter vernieuwd moet je dan ook voor doen? Hij ziet er voor nog goed uit qua hoogte.wat voor shokbrekers zijn het beste qua prijs/kwaliteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blauwiskud Geplaatst June 28, 2006 Rapporteren Share Geplaatst June 28, 2006 een AAL is een mogelijkheid.. een setje shackles kan ook volgens mij.. AAL bij nieuwe bladveren heeft weinig zin denk ik.. Rancho is de meest gebruikte shock.. succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Kramer Geplaatst June 28, 2006 Rapporteren Share Geplaatst June 28, 2006 Ik heb ooit eens onder een pick-up 33 inch banden gemonteerd,en die liepen aan. Toen heb ik de bladveren eronderuit gehaald en naar een bladverenbedrijf gebracht,daar heeft men de veren "doorgezet". Het verenpakket werd uit elkaar gehaald,heet gestookt en doorgebogen. Dan met een nieuwe torenbout en van die beugeltjes weer in elkaar gezet en de hele wagen stond 3 inch hoger. Kon ook minder,kon ook meer,maar de grens van de pitman-arm was met 3 inch wel bereikt. Kostte me toen 350 GULDEN.Contant in de pauze af te rekenen Eeltink in Heemskerk,zo effe uit mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.