Spring naar bijdragen

Aankomende werkzaamheden aan het forum/site


Mav
 Share

Recommended Posts

Binnenkort zullen er de nodige veranderingen aan de site en het forum plaatsvinden.

De werkzaamheden omvatten het volgende:

- Nieuwe gallery software. Hiervoor zal ik alle foto's en albums over moeten zetten.

- De huidige site zal verdwijnen en plaats maken voor een site waarbij nieuwsitems aankondiginen van evenementen en tripreports uit de database van het forum getrokken zullen worden.

- Er zal alvast ruimte en software ingebouwd worden voor eventuele adverteerders/sponsors. Dit met het oog op de toekomst

Reden voor deze veranderingen zijn:

- Betere integratie tussen verschillende site onderdelen

- 1 memberdatabase, dus geen gescheiden logins meer voor gallery en forum

- Nuttiger gebruik van de webspace en metname het beschikbare dataverkeer

- Betere controle over gallery en albums

Het forum zal in z'n huidige vorm blijven bestaan en zal dus geen wijziging in aangebracht worden.

Door deze werkzaamheden is het onvermijdelijk dat het forum enige tijd plat zal gaan. Ik zal dit in de komende tijd in een nacht inplannen en hopen dat het in die tijd voor elkaar zal zijn.

De gallery zal helaas iets langer offline gaan, maar ik hoop dit te beperken tot maximaal 2 dagen.

De preciese data zal ik in dit topic kenbaar maken.

Later zal de forumsoftware zelf ge-update worden naar een nieuwe versie. Wanneer dit zal gebeuren is nog onbekend daar deze software nog niet uit is. In grote lijnen zal het forum gelijk blijven. Enkel zullen er extra functionaliteiten bijkomen en zullen bepaalde onderdelen wat bijgeschaafd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...