Spring naar bijdragen

jeep wrangler 4.0 l uit 92


92 wrangler 4.0 ho
 Share

Recommended Posts

hoi mensen hierbij bied ik met spijt mijn wrangler te koop aan moet hem verkopen omdat ik momenteel 2 autos heb waarvan ik een nodig ben voor mn werk en ik geen 2 autos kan onderhouden ik heb de auto ongeveer 1,5 jaar geleden gekocht bij een ex dealer (die nu suzuki dealer is beetje jammer van hem) voor 9500 euro even de specs op een rijtje:

wrangler bouwjaar 1992 4.0 l H O

kleur zwart

km 131000+_

hardtop bikinitop dusterdeck windjammer (softtop) heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet niet in welke staat ie is

cd speler dvd speler

verchroomde gril spiegels new yorker bullbar

ik vraag er 5900 euro voor prijs is vraag prijs en onderhandelbaar je kunt me mailen op danny_meijering@hotmail.com

mvg danny

PS IK MOET NOG EVEN KIJKEN HOE IK HIER FOTOS PLAATS IK KAN ZE TOT DIE TIJD MAILEN OP AANVRAAG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen sorry voor de foute info heb met de rdw gebeld en het is idd een grijs kenteken. als er een achter bank in gezet word moet ie gekeurd worden en moet de rest van de bpm betaald worden . de reden dat ik dit niet wist is omdat de garage waar ik de auto gekocht heb mij verteld heeft dat de auto op geel kenteken gezet was dit heb ik dus ook aaltijd betaald omdat ik geen eigen bedrijf bezit .dus nogmaals sorry voor de foute info

gr danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt idd ik heb voor de zekerheid nog even met de belastingdienst gebeld omdat ik wel altijd voor geel kenteken betaald heb

nu is het zo dat de auto eerder op grijs kenteken heeft gestaan en daarna naar geel is gezet dus toen is de bpm betaald het enige wat toen niet gedaan is is de rdw op de hoogte stellen maar dat schijnt niet te hoeven van de dame van de belasting het enige wat ik moet doen om er een achterbankje in te mogen zetten is een typegoedkeuring te krijgen van de rdw en dan is het klaar gelukkig maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...