Spring naar bijdragen

bouwtekening pushbar en sidebar


Ivo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben opzoek naar een tekening met daarin de maten voor een Pushbar (mag ook bullbar) en sidebars voor mijn ZJ.

De deuk in de dorpel is weer gemaakt en dat is mooier. Wil ik graag zo houden, ken mezelf........ unsure.gif

Met tekening is het een stuk makkelijker te bouwen.

Alvast bedankt

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en mensen die pushbars en sidebars maken voor anderen die moeten nu de bouwtekeningen en alle maten die ze hebben opgemeten effe naar jou sturen ?? smile.gif Je kunt ook naar een evenement komen met een rolmaat een pen en een stukpapier. evt camera maakt het nog makkelijker. Of zie ik het verkeerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en mensen die pushbars en sidebars maken voor anderen die moeten nu de bouwtekeningen en alle maten die ze hebben opgemeten effe naar jou sturen ?? smile.gif Je kunt ook naar een evenement komen met een rolmaat een pen en een stukpapier. evt camera maakt het nog makkelijker. Of zie ik het verkeerd ?

JAJA, Daarheb je ook wel weer gelijk in. mellow.gif

Maar heb tot nu toe alleen bij 4x4 Limburg gereden, geen ZJ's met pijpjes. Wel erg leuke mensen en eventementen trouwens.

Ik ga zeker evenementen van JCN bijwonen de foto's van Veldhoven met veel plezier bekeken.

26 en 27 Augustus ga ik erbij zijn, Geilenkirche yes.gif is leuk en lekker dichtbij.

Het idee is om van te voren de boel te beschermen.

Enne vragen mag toch.... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...