Spring naar bijdragen

fuseekogel


larsjonk
 Share

Recommended Posts

Ik moet voor de apk mijn bovenste voorfuseekogels vervangen, heeft iemand dit al eerder gedaan en zo ja zijn er dan nog tips, trucjes enz. die handig zijn?

Ik had namelijk in de Haynes gelezen dat dit beter door de dealer gedaan kon worden, maar dat schrijven ze wel meer wink.gif .

Alle tips zijn welkom.

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had namelijk in de Haynes gelezen dat dit beter door de dealer gedaan kon worden, maar dat schrijven ze wel meer .

Nou kunnen ze met deze reparatie daar best wel eens gelijk in hebben,maar ik heb het zelf al diverse keren gedaan.

Het is echt een k#@klus,maar beslist wel te doen.

Wanneer je het gaat doen zou ik wel alle fuseekogels vervangen zowel boven als beneden.

De manier hoe je te werk moet gaan staat al ergens in een topic beschreven.

igg zeer veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ze nu aan beide kanten vervangen en moet zeggen dat het best wel te doen is.

De onderste kwamen er uit met het los slaan van de bovenste fusees en de bovenste een paar flinke tikken met de hamer op de pen daarna een beitel onder het randje en los.

het erin zetten ging iets moeilijker maar de fusees invriezen en het gat warm stoken deed wonderen.

Met andere woorden hij mag weer naar de apk.

en dit topic mag wat mij betreft dicht. (jeeped heeft gelijk dit staat al ergens op het forum en ik was vergeten te zoeken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...