Tzummie Geplaatst August 19, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2006 Hey Mark, bedankt! Fotootje? Wat voor type is het en wat heb je betaald (als ik dat vragen mag..)? Dan krijg ik een beetje een gevoel bij de prijzen; Ik kom van alles tegen, van $3000 tot $18.000 voor een '83 Wagoneer en alles wat er tussen zit in Euros. Moeilijk om een beetje prijsgevoel te krijgen. gr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark. Geplaatst August 20, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2006 Heb 9500euro betaald toen moest ernog gas ingebouwd worden en heb hem laten helemaal tectyleren. En eigenlijk zou ie een nog keer overgespoten moeten worden hij is een beetje mat door de zon vanuit de L.A. Denk dat als je een goeie betrouwbare Wagoneer wilt dat je rond de 10.000euro kwijt bent. Me Jeepie 85er body met 79er onderstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tzummie Geplaatst August 20, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2006 Mooie kar! Hoeveel miles had 'ie erop staan toen je 'm kocht? gr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
arjan Geplaatst August 20, 2006 Rapporteren Share Geplaatst August 20, 2006 Hallo Arjen,Bedankt! Dus de Wagoneer is geschikt als "daily driver"? Wat is de makke van het achterraam? Door waterinloop (wellicht rubbers?) gaat mechaniek roesten? Zijn er verder nog zaken waar je op moet letten bij aanschaf? Kollee: Inderdaad The Gallery; Heb begrepen dat er ook auto's van wagoneer.nl naar The Gallery schuiven.. De prijs voor een goede 1980-1985 ligt bij beide rond Euro 12000. Is dat een redelijke prijs, of is het beter naar de "handel" te gaan, met wellicht zelfde kwaliteit auto..? gr. Het is een raar iets dat mechaniek van de achterraam de raam kan uit de lijst waar hij in vastzit uitgeroest zijn het zijn 2 armen die in 2 nietgelaagerde schanieren omhoog of omlaag gaan . gewoon kijken als je hem gekocht hebt let op roest onderaan klep en de stijl tussen de deuren .Gewoon mee gaan rijden themp in de gaten houden, koud starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.