Spring naar bijdragen

verenpakket


Recommended Posts

dag dames en heren.

ik ben sinds kort trotse eigenaar van een xj uit 89 .

Nu heeft mijn xj wat probleempjes. niets wat jullie nog niet gehad hebben( ik heb namelijk het hele forum al gelezen duurt effe maar wel leuk)

Aangezien ik deze zomer naar spanje ga heb ik alvast een 3 rijeige radiator besteld om bepaalde problemen voor te zijn.

De achterveren zijn ook doorgezakt (gek he). nu dacht ik als ik toch nieuwe veren en schokbrekers moet hebben dan maar gelijk een liftkit !!!! moet toch uiteindelijk wel

da vraag is nu kunnen jullie er een aanbevelen voor een ongevve 3 inch lift (dit lijkt mij wel genoeg om mee te beginnen)

groeten Harald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag dames en heren.

ik ben sinds kort trotse eigenaar van een xj uit 89 .

Nu heeft mijn xj wat probleempjes. niets wat jullie nog niet gehad hebben( ik heb namelijk het hele forum al gelezen duurt effe maar wel leuk)

Aangezien ik deze zomer naar spanje ga heb ik alvast een 3 rijeige radiator besteld om bepaalde problemen voor te zijn.

De achterveren zijn ook doorgezakt (gek he). nu dacht ik als ik toch nieuwe veren en schokbrekers moet hebben dan maar gelijk een liftkit !!!! moet toch uiteindelijk wel

da vraag is nu kunnen jullie er een aanbevelen voor een ongevve 3 inch lift (dit lijkt mij wel genoeg om mee te beginnen)

groeten Harald

Allereest welkom hier op het forum Harald

Die radiator is een goede investerering voor een XJ want de mijne word me nu ook te warm naar mijn zin dus ja ik mot binnenkort ook een nieuwe gaan plaatsen.

Wat betrefd de verhoging tja wat wil je ? wat wil je uitgeven ? en wat ga je verwachten ?

Er zijn bijna 1000en1 oplossingen en kitjes te krijgen maar er hangen wel heel verschillende prijskaartjes aan.

Maar als ik je een advies mag geven koop in elk geval iets van een merk product, en met 3 inch moet je ook aan andere dingen gaan denken zoals je pitmanarm, langere remleidingen, je tussenbak omlaag halen

Dus er komt wel heel wat bij kijken voordat je eindelijk de hoogte in gaat en vergeet niet dat de rijeigenschappen enorm veranderen t.o.v. zoals hij eerst reed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik een pakket koop is dat dan kompleet met alles er op en eraan of moet ik dan iedere dag terug naar de winkel omdat er weer iets niet bij zit wat erg duur is maar wel nodig.

verder kan ik mij over het weggedrag geen zorgen maken want hij kan niet erger gaan zwalken dan dat hij nu doet met zijn slappe veren (ze zijn recht tot hol het ligt er aan of er een vol krat bier achterin staat of een lege)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dan word het tijd om nieuwe bladveren te plaatsen.

Maar ik zou voor de verhogingsset eerst eens links en rechts gaan sjoppen om te kijken waar je voor een leuke prijs een mooie complete set krijgt.

Want er zijn sets die alleen de basis onderdelen hebben en er zijn sets die alles hebben maar van die prijs ga je echt stuiteren , reken op zijn minst dan maar 1300 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok

zijn er naar jouw weten ook sets of merken die je echt niet moet hebben of juist wel

ik heb hier een boekje van ASP EBERLE maar ik heb dus geen idee of dat nu goed of slecht is. Ze gebruiken wel procomp schokbrekers en daar heb ik een beetje negatieve dingen over gelezen of valt dat wel mee.Ik ben een beetje nieuw in de 4wd wereld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok

zijn er naar jouw weten ook sets of merken die je echt niet moet hebben of juist wel

ik heb hier een boekje van ASP EBERLE maar ik heb dus geen idee of dat nu goed of slecht is. Ze gebruiken wel procomp schokbrekers en daar heb ik een beetje negatieve dingen over gelezen of valt dat wel mee.Ik ben een beetje nieuw in de 4wd wereld

Het nieuwe fotoboek van ASP is mooi en duidenlijk maar eigenlijk koop ik daar nooit iets, ik ga eerder naar B&S in Tiel of naar Brabant4x4 voor me spullen te halen.

En die Procomps tja de een is er tevreden over en de ander helemaal niet, een kennis van me rijd een laro td5 ph34r.gif en die heeft er ook procomp onder hangen en had er laatst al eentje lek.

Zelf heb ik Rancho en daar ben ik en meerdere denk ik zeer tevreden over en wat ook goed moet zijn is oldman emu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...