Spring naar bijdragen

zwabbe achter ras


Recommended Posts

heyy jeepers

ja ben ik weer,mijn wiel zwabbert heen en weer,het is zeg maar als je de remtrommel er af haalt dat kleine rondje waar je wielbouten op zitten dat draait onregelmatig rond waardoor mijn wiel slingert,ik wil dat vervangen maarweet niet hoe het heet en wat het ongeveer kost ........wie weet dat?????

gr michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heyy jeepers

ja ben ik weer,mijn wiel zwabbert heen en weer,het is zeg maar als je de remtrommel er af haalt dat kleine rondje waar je wielbouten op zitten dat draait onregelmatig rond waardoor mijn wiel slingert,ik wil dat vervangen maarweet niet hoe het heet en wat het ongeveer kost ........wie weet dat?????

gr michel

Dat is de flens waar je wiel mee op de steekas zit. 1 Oplossing: Direct vervangen!!!! Je kan nog proberen de flens er af te halen en terug recht op te monteren (grote bout mag met 150 nm!! vast) maar dit is slechts een hele korte termijn oplossing

Best gelijk one piece steekassen monteren (dit zijn steekassen met flens uit 1 stuk) heb deze ook op mijn cj.

Kosten => http://www.4wd.com/newsite/shop/productdet...catid=364&mid=n

Je kunt ook voor een full floater kit gaan (+/- 1000 euries) met deze kit zit je wiel aan je as vast en niet aan je steekas. bij een eventuele breuk van de steekas kan je wiel geen kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is de flens waar je wiel mee op de steekas zit. 1 Oplossing: Direct vervangen!!!! Je kan nog proberen de flens er af te halen en terug recht op te monteren (grote bout mag met 150 nm!! vast) maar dit is slechts een hele korte termijn oplossing

Best gelijk one piece steekassen monteren (dit zijn steekassen met flens uit 1 stuk) heb deze ook op mijn cj.

Kosten => http://www.4wd.com/newsite/shop/productdet...catid=364&mid=n

Je kunt ook voor een full floater kit gaan (+/- 1000 euries) met deze kit zit je wiel aan je as vast en niet aan je steekas. bij een eventuele breuk van de steekas kan je wiel geen kant op.

sad.gif zoooo lekkerrr.......

kost weer ff wat!!

verslik mij gelijk in mijn slokje rose!!!!!

jezus!!

ben blij dat je mij dit ieder geval ff vertelt........

kan ik er zondag nog mee naar de maasvlakte met de chaosboys,want ik rijd pas een dag of 8 totaal mee in de rondte het afgelopen halfjaar,en de vorige eigenaar heeft er kennelijk al een tijd mee in de rondte gereden!!bedankt ome jan van je familie moet je het hebben,nee hoor geintje,heeft ons echt gematst!!

gr michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mad.gif

hij doet het niet meer!!

Wss is de steekas in de flens doorgedraaid. Wanneer je dan geen locker of LSD hebt dan draait je steekas gewoon rond in de flens en blijft je jeep gewoon staan.

Je kan natuurlijk wel nog rijden op voorwiel aandrijving in geval van nood.

Ben vrijdagavond bij een vriend geweest die ook bezig was om zijn steekassen preventief te vervangen door moser steekassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wss is de steekas in de flens doorgedraaid. Wanneer je dan geen locker of LSD hebt dan draait je steekas gewoon rond in de flens en blijft je jeep gewoon staan.

Je kan natuurlijk wel nog rijden op voorwiel aandrijving in geval van nood.

Ben vrijdagavond bij een vriend geweest die ook bezig was om zijn steekassen preventief te vervangen door moser steekassen.

heeyy steef

idd dat is wat gebeurde,en idd op 4 wiel reed hij wel,maar heb hem weer neergezet,moest toch voor de apk nog dingen gedaan worden dus!! kwam die garagist van mij tegen op de maasvlakte die maakt het volgende week ff.

gr michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeyy steef

idd dat is wat gebeurde,en idd op 4 wiel reed hij wel,maar heb hem weer neergezet,moest toch voor de apk nog dingen gedaan worden dus!! kwam die garagist van mij tegen op de maasvlakte die maakt het volgende week ff.

gr michel

Hoe gaat ie je as maken? Originele steekas van een cj erin of gelijk een degelijke one piece axle?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal idd de goedkoopste zijn in de benelux. Nico kan je best wel wat tips geven ivm de montage

heyy steven

heb ze idd nico besteld,had ze eigenlijk in 4x4utrecht besteld was even duur maar lieten nix van zich meer horen 3x achteraan gebeld geen zin om te bedelen voor bestelling,dan gunnen we het nico hij belt mij over ongeveer 5 dagen als het binnen is,hij kon mij ook als enige de juiste asmaat noemen!!!! toppertje die nico!! smile.gif

probeer hun eens http://www.jeepparts.nl/
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...