Spring naar bijdragen

ET velgen


Yosemite
 Share

Recommended Posts

Hey,

Ik wil graag nieuwe velgen voor mij Wrangler Sahara  Hybride.  Heb mooie ruige velgen gevonden.  Nu is alleen de vraag. ET-18 , ET1 of ET20.

de originele velgen die er nu onder zitten zijn ET44. Ik heb nog 2,7 cm over vd band tot bovenkant wielkast. 
 

Als ik ET+20 kies voor mijn nieuwe velgen komt die ongeveer gelijk met de wielkast toch? Is deze de juiste keuze dan?

 

groeten Kenny 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Yosemite said:

Hey,

Ik wil graag nieuwe velgen voor mij Wrangler Sahara  Hybride.  Heb mooie ruige velgen gevonden.  Nu is alleen de vraag. ET-18 , ET1 of ET20.

de originele velgen die er nu onder zitten zijn ET44. Ik heb nog 2,7 cm over vd band tot bovenkant wielkast. 
 

Als ik ET+20 kies voor mijn nieuwe velgen komt die ongeveer gelijk met de wielkast toch? Is deze de juiste keuze dan?

 

groeten Kenny 

In de dagelijkse praktijk is de ET-waarde het getal in millimeters dat de middellijn van het wiel afwijkt van het montagevlak (op de wielnaaf). Als vuistregel kunt u hanteren: hoe hoger de ET, hoe meer een wiel naar binnen valt; hoe lager de ET, hoe meer een wiel naar buiten steekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...