OIIIIIIIO Posted April 20, 2023 Report Share Posted April 20, 2023 (edited) Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen bij Full-Traction op de site met onderdelen. Iemand op het forum die het wel is gelukt? Apple Pay geeft geen groen vinkje op mijn telefoon, alleen een rood uitroepteken en "Opnieuw". Ook met een debit card lukt het niet, en op mail wordt niet gereageerd.... Edited April 20, 2023 by OIIIIIIIO Plaatje erbij gezet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted November 11, 2023 Author Report Share Posted November 11, 2023 Het lijkt erop dat Full Traction geen activiteiten meer ontplooid, ik overweeg om de tri-link te verwijderen en weer terug te gaan naar CA's en TB. Ik zoek daarom 3 originele differentieel boutjes, trackbar bouten en UCA boutjes en moerplaatjes. https://4wdmechanix.com/moses-ludels-4wd-mechanix-magazine-part-2-tj-wrangler-rear-suspension-work/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OIIIIIIIO Posted May 24 Author Report Share Posted May 24 Tri-link eronderuit gehaald, UCA's en ATB met angled bracket gemonteerd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts