Spring naar bijdragen

verkoop wrangler


Peter
 Share

Recommended Posts

Nou ik er toch serieus over denk mijn Wrangler te verkopen en voor een Grand Cherokee te gaan ben ik benieuwd wat een beetje een gangbare vraagprijs is voor een Wrangler 2.5i uit 92 geheel origineel in goede staat. Ik heb hier ook nog een set hele stalen deuren bij een 2 inch bodylift nieuw in doos spatbord verbreders en een extra set velgen met slechte banden. De gehele voorremmerij is vernieuwd(schijven blokken en klauwen) een nieuwe koppelingscilinder en tevens een nieuwe softtop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ze op auto sites staan voor 6.000.

Persoonlijk vind ik dat erg duur, maar natuurlijk is het een vraagprijs en zijn Wranglers (en zeker YJ's) een type auto waarvan de afschrijving kennelijk erg laag ligt. wink.gif

Bij een YJ van 92 is denk ik de staat van de body/chassis erg belangrijk, vooral de roest kan je parten spelen.

ik zou de rest (bodylift etc) los verkopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ze op auto sites staan voor 6.000.

Persoonlijk vind ik dat erg duur, maar natuurlijk is het een vraagprijs en zijn Wranglers (en zeker YJ's) een type auto waarvan de afschrijving kennelijk erg laag ligt. wink.gif

Bij een YJ van 92 is denk ik de staat van de body/chassis erg belangrijk, vooral de roest kan je parten spelen.

ik zou de rest (bodylift etc) los verkopen...

als je de boddylift los wilt verkopen hou ik me aanbevolen

groetjes johnny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...