Jump to content
Sign in to follow this  
Remco K.

Bladveren of schokbrekers vervangen?

Recommended Posts

Onlangs een Nekaf uit 1960 aangeschaft, prachtig ding en ben erg blij er mee.

Maar de voorkant hangt toch wel wat diep naar beneden. Als ik op het spatbord aan de bestuurderskant druk zakt hij in en blij zo hangen vlak boven de band.

Om de Nekaf nu wat hoger op zijn poten te krijgen moet ik dan kijken naar de schokbrekers en deze alleen vervangen aan zowel de linker als de rechtervoorkant?

Of alleen de bladveren voor of zowel de bladveren als de schokbrekers?

Ik hoop op jullie reacties om te kijken wat nu wijsheid is, bedankt vast. 

Gr, Remco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×