Jump to content
Sign in to follow this  
Remco K.

Bladveren of schokbrekers vervangen?

Recommended Posts

Onlangs een Nekaf uit 1960 aangeschaft, prachtig ding en ben erg blij er mee.

Maar de voorkant hangt toch wel wat diep naar beneden. Als ik op het spatbord aan de bestuurderskant druk zakt hij in en blij zo hangen vlak boven de band.

Om de Nekaf nu wat hoger op zijn poten te krijgen moet ik dan kijken naar de schokbrekers en deze alleen vervangen aan zowel de linker als de rechtervoorkant?

Of alleen de bladveren voor of zowel de bladveren als de schokbrekers?

Ik hoop op jullie reacties om te kijken wat nu wijsheid is, bedankt vast. 

Gr, Remco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...