Spring naar bijdragen

Cooling fan relay


Jochen Schilperoort
 Share

Recommended Posts

hoi, ik ben Jochen en heb geen Jeep, maar ben wel op zoek naar een part die in de Grand Cherokee zit. Hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.

Ik ben een motormanagement aan t bouwen voor mijn 77er suburban, waarmee ik de lpg dampgasinjectie wil gaan aansturen en volledige programmeerbare ontsteking. Daarbij biedt dat motormanagement me ook de mogelijkheid om met een jeep relay dat voor de koelventilator wordt gebruikt om die toeren te regelen. dus geen grove AAN/UIT schakeling. maar vermogens regeling op basis van temperatuur.

ik ben daarom op zoek naar een nieuw of gebruikt fan relay van een grand cherokee of gelijkwaardig.

partnummer is de Dorman 902-303

het is geen gewoon relay, maar een Solid State relais.

zit in vele grand cherokee maar bijvoorbeeld in de 2000

Heeft iemand dat misschien nieuw of gebruikt en wat kost dat?

alvast bedankt

902-303-007.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is nieuw op vele plaatsen te krijgen:

http://www.rockauto.com/en/partsearch/?partnum=902-303

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.X902-303.TRS0&_nkw=902-303&_sacat=0

Origineel is 04707286AF en alternatieven zijn de Standard Motor Products RY330T en de Omix-Data 1723719

Volgens RockAuto zit hetzelfde onderdeel in meerdere modellen auto, misschien kun je ergens op de sloop zo'n auto vinden en het eruit halen.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

Koelfanrelais.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...