Spring naar bijdragen

Ongezien jeep cherokee 1997 gekocht


paulv
 Share

Recommended Posts

ik heb vorige maand een 1993 cherokee gekocht voor de motor(om in mijn wrangler te plaatsen( nog geen succes)

toen die cherokee er stond ben ik er toch een beetje verliefd op geworden..

toen kreeg ik via via te horen dat er een mooie 1996 te koop stond met deuk in de deur en zonder tussenbak.. (die heb ik over dacht ik!)

de eigenaar gebeld en gevraagd wat hij ervoor wilde hebben.. (stond niet te koop)

voor 1200,- mocht ik hem ophalen en geen cent minder...  auto ongezien gekocht!  

daar aangekomen is het een 1997 (nieuw model)  erg blij !   4.0  liter  250.000 km met lpg onderbouw(kop zou gereviseerd zijn, maar dat kan ook gelogen zijn.??

auto zou een paar maanden stilgestaan hebben ivm kapotte tussenbak (deze ontbrak ook) ,maar zal wel 2 jaar zijn....

auto opgeladen en naar huis.

interieur is netjes, auto loopt goed op gas (start ook op gas) benzine loopt hij nu niet..(wel benzine op de injectorrails.. )

andere tussenbak gekocht en gemonteerd voor 250,-

alle vloeistoffen vervangen of bijgevult.. (als hij bevalt wordt alles opnieuw vervangen..)

dorpel rechts is slecht.. nieuw plaatje in laten lassen.

bladveren zijn doorgezakt.. zaten goede bladveren onder die andere met langere shackels die ik nu aan het monteren ben..

Tevens alles van onder schoon aan het maken en in de tecktyl ML te spuiten...

gelijk alle remmen opschuren en schoonmaken.. andere uitlaat voor 35,- besteld en veel andere onderdelen (op www.ebay.de ) spotgoedkoop!!!

auto heeft een paar kleine plekjes die ik nu kaalgemaakt heb.  ik heb voor 55 eur 3 liter mat-zwarte lak besteld die er deze lente op spuit.

velgen worden ook gespoten (zwart hoogglans met gouden gaten.) komen 30" bfg  all terrain onder met spacers voor een dikke look. zwarte knipperlichten besteld en kleine achterspoiler

knipperlichten spatbord worden ook verwijderd...

auto word mijn daily driver en de auto moet comfortabel blijven..

auto heeft infinity sound system met plafond speakers..

bestuurdersdeur heeft een deuk en achterdeur ook... 1 blijkt ontzet... ik heb nu 2 andere deuren gekocht voor 80,- die ik ga ombouwen..,.

allemaal een hoop werk, maar onderdelen kosten niet veel...

ik hoop de auto dadelijk gekeurd met nieuwe banden en lak klaar te hebben voor 2500,-

gaat allemaal netjes gebeuren, gaat geen lelijk gespoten auto worden...

ik ga deze auto zakelijk rijden als youngtimer ivm de bijtelling..

is iemand bekend met deze auto??

 

groet Paul

milsbeek

 

 

jeep cherokee.png

jeep 3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...