Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Beste jeepers.

Sinds kort zijn we de gelukkige eigenaren van een JK unlimited. We hebben er al veel plezier mee gehad ook offroad in Wamel en Kerkrade!

De komende winter willen we ermee op wintersport. Kunnen we een dakkoffer meenemen? (Zonder buizenstelsel rondom....)

Sneeuwkettingen zijn verplicht: is het slim die mee te nemen? Zijn ze er voor 33" banden?.... Heb ik ze echt nodig?

Dank alvast, fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom net terug van de eerste wintertrip op de Stelviopas, ik ga mijn best doen een nuttig antwoord te geven ondanks dat ik de hele nacht doorgereden heb. :dry:

 

Als je geen terreinband specifiek voor winter, zoals een Goodyear Wrangler Duratrac of BFGoodrich T/A KO2 hebt is een sneeuwketting wel aan te raden. Een echte winterband heeft sipes en een zachter compound, grote noppen doen niet zo heel veel in aangereden sneeuw of ijs. Dus geen M+S symbool, maar echt een sneeuwvlok op de zijkant. Anders kettingen zoeken, neem er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reactie! Stelviopas is geweldig!

Tja: gaten boren in mijn kap is misschien wel nodig maar ik hoop op een meer 'normale' oplossing... Inderdaad zonder lekkage risico ed. Hoogte is ook nog een punt. Dak is 190... Achterop ga ik eens nakijken...Sneeuwkettingen gaan denk ik dan toch maar mee... Ff zoeken naar kettingen voor 33ers of 35ers.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...