Spring naar bijdragen

Cherokee in Afrika


Jens
 Share

Recommended Posts

Hallo, het is mijn eerste vraagje hier, dus ik hoop dat het juist staat?

Ik wil graag een Jeep Cherokee aanschaffen, maar ik zit met een vraagje.. Ik ben nl. verzot op reizen en de eerstvolgende zou Afrika worden (rondtrekken voor 1 a 2 maand). Nu wil ik dit uiteraard doen met de 4x4, maar ik vroeg me dan af of dit geen problemen zou kunnen geven? Stel dit ik in panne val, een defect heb, kunnen ze me daar dan helpen, kan ik ergens terecht? Dit is het enige dat me tegenhoudt.. Ik hoop dat iemand me kan helpen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waneer je in het spreekwoordelijk "in the middle of fucking nowhere" bent.

ben je op jezelf aangewezen, dus een beetje kennis van een auto is wel handig dan.

checklist

hier in NL die cherokee goed nakijken of na laten kijken.

ik zou zeggen gewoon doen en gaan met die cherokee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Jens@Sep 8 2005, 21:54

Hallo, het is mijn eerste vraagje hier, dus ik hoop dat het juist staat?

Ik wil graag een Jeep Cherokee aanschaffen, maar ik zit met een vraagje..  Ik ben nl. verzot op reizen en de eerstvolgende zou Afrika worden (rondtrekken voor 1 a 2 maand).  Nu wil ik dit uiteraard doen met de 4x4, maar ik vroeg me dan af of dit geen problemen zou kunnen geven?  Stel dit ik in panne val, een defect heb, kunnen ze me daar dan helpen, kan ik ergens terecht?  Dit is het enige dat me tegenhoudt.. Ik hoop dat iemand me kan helpen? 

Alvast bedankt voor de reacties!

<div align="right">

Vergeet vooral de sneeuwkettingen niet huh.gifbiggrin.gif

Goede voorzorgen en dan een goede reis gewenst wink.gifwink.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel wat van Afrika gezien, en helaas kan ik me niet herinneren ooit een Chrysler of Jeep dealer gezien te hebben. Meer nog, ik heb er maar één Jeep gezien, een WJ voorzien van alles denkbaar, echte pimpmobiel incluis Zwitsers kenteken.

Toyverdelers in overvloed (bij wijze van spreken en ook wel Mitsu, maar dat hangt van land tot land af, in Senegal bijvoorbeeld niet, in Zimbabwe dan weer vooral.

Aan stukken geraken lijkt me dus niet evident.

Mijn raad : koop die Cherokee en laat hem mooi in de garage staan tot je terug bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...