Spring naar bijdragen

Stabilisator stang


Bartman
 Share

Recommended Posts

Moge Mense !

Vanochtend eens ff die stang losgemaakt waarmee je meer wieluitslag krijgt, nou dat werkt hoor! Zeker meer flex alleen op de weg is het meer oppassen ik kan me voorstellen als je op de snelweg rijd en een elandproef moet doen dat het verkeerd afloopt ! Ik heb op intenet zitten om zo'n homemade disconnect te maken maar heeft een van jullie daar ervaring mee ? Oh ja is er toevallig iemand zie zo'n hele groote torx heeft om die onderste bout lost te maken en gaat die iemand ook toevallig naar het Jeepcamp a.d. weekend ?

Grtz Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zaakje zit erop werkt prima, ik heb de onderste bout vervangen door een staaf ijzer van 12mm met een eindstuk, andere kant een gat erin het plaatje en borgpin. boven een vleugelmoer i.p.v. de moer en zie daar laugh.gif Homemade disconnects nu alleen nog een manier verzinnen waardoor heel het zaakje niet vast roest.

jeep%20002.jpg

Geplaatst :

jeep%20001.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bartman@Sep 6 2005, 19:49

en eigenlijk zo simpel ! biggrin.gif <div align="right">

Weet niet of dat bij yj zo simpel is, ik heb hem dit weekend ook voor het eerst er af gehaald, oof man een wereld van verschil.

de onderkant van die pen is ook gelijk de montage aan de as,

foto waar ie te zien is (zonder stangetje dus )

http://www.martindrop.nl/includes/photo.ph...to=PICT0100.jpg links dus zonder

ik hoop dat het low cost ook te maken is, ik hoor het graag, heb ze gezien voor 4inch lift 129 dollar bij 4wd.com

tot de 100 op de snelweg heb ik er geen last van, alleen wel gehoord,als je zware aanhangers trekt moet ie er op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...