Spring naar bijdragen

onderdelen wagoneer 70


Wagonrich
 Share

Recommended Posts

Ik zoek voor afmaking van mijn Wagoneer uit 1970 diverse onderdelen waar onder, gordels(kids), slinger achterraam, spiegels etc... ook voor hetchasis en de ondersteunende delen heb ik onderdelen nodig.. Kokerbalk moet bv vervangen worden...tips zijn welkom!!!! Verder heb ik een langere remslang nodig, ik blijk 2 verschillende steunen te hebben...

bied me svp alles aan wat je hebt en ik reageer direct of ik het kan gebruiken....

tips, links, please do... unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Wagonrich@Sep 5 2005, 10:10

Ik zoek voor afmaking van mijn Wagoneer uit 1970 diverse onderdelen waar onder, gordels(kids), slinger achterraam, spiegels etc... ook voor hetchasis en de ondersteunende delen heb ik onderdelen nodig.. Kokerbalk moet bv vervangen worden...tips zijn welkom!!!! Verder heb ik een langere remslang nodig, ik blijk 2 verschillende steunen te hebben...

bied me svp alles aan wat je hebt en ik reageer direct of ik het kan gebruiken....

tips, links, please do... unsure.gif <div align="right">

Hoi, remslangen zijn denk ik wel te verkrijgen bij A.P.S. Breda of in Oosterhout.misschien ook wel elders ??

Zij kunnen die op maat maken , heb dit wel eens laten doen ,is wel even geleden ,maar vooral bij APS Breda kunnen en hebben ze veel voor Amerikanen ,ook goedkoper dan bij evt. dealers wink.gifwink.gif

suc6 John. G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...