Spring naar bijdragen

Experience Island Anvt 30 November


PepijnS
 Share

Recommended Posts

Nu was ik er al een keer geweest met m 'n vader en zijn nieuwe Compass met de Jeep academy, maar toen weinig van het terrein gezien. Uiteraard verstandig nemen ze op zo'n dag niet de moeilijkste stukken met mensen in splinternieuwe Jeeps die veelal nog nooit terrein hebben gereden. 

 

Vandaag de rest van het terrein eens goed kunnen bekijken en beleven. Errrrruuuugggg mooi en leuk terrein zeg. Behoorlijke uitdagingen en leuke proeven waren er weggezet door de ANVT, alleen blauw en rood, maar dat had rood en zwart moeten zijn mijnsinziens. Was een van de eerste in het terrein en de eerste rode poel die ik inreed meteen tot aan de koplampen erin en me daar slechts met veel moeite uit kunnen worstelen. Water stond in de voetenbak  :D  :D maar tot grote blijdschap van de bijrijder kwamen we er met behulp van de sper achteruit weer uit na het nodige heen en weer rijden. Moet de uitlaat wel aanpassen :D die is nu recht en met achteruit rijden stroomt er water in waardoor de Jeep afsloeg, was heel even bang dat het een waterslag was :cry:  :huh: , maar ondanks dat het een openfilter is, zat hij hoog en droog met de sok eromheen. Een hoop witte rook van de uitlaat en het blok maar niets aan het handje.

 

Ik was niet de enige en daarna werd er toch maar even het nodige verkend alvorens een proef te nemen. De lier niet nodig gehad vandaag maar anderen des te meer. Waren een handjevol Wranglers, een Nekafje en voor de rest leuke Suzi's, natuurlijk een paar Patrols, Landcruisers, wat Volvo's, wat G's en ook de nodige Laro's. Experience island onder de omstandigheden van vandaag is een echte aanrader.

 

Niet heul veul foto's genomen, maar toch een korte impressie in willekeurige volgorde:

 

DSC_0095_zps6a19be96.jpg

 

DSC_0094_zps4badff96.jpg

 

DSC_0088_zpsc6375b50.jpg

 

DSC_0084_zps4bec0261.jpg

 

DSC_0083_zps148f92d4.jpg

 

20141130_134026_1_zps20e7487b.jpg

 

20141130_134027_5_zpscc52fdde.jpg

 

20141130_134028_19_zpsa230eae7.jpg

 

DSC_0082_zps57de343e.jpg

 

DSC_0076_zps01adc945.jpg

 

DSC_0072_zpse963feda.jpg

 

DSC_0059_zps400c7228.jpg

 

DSC_0056_zps9e990122.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...