Spring naar bijdragen

Gezocht Verschillende Cherokee Xj 4.0 '91Onderdelen


erikbond
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Mechatronica student leerjaar 4 op het ROC Tilburg. In februari 2015 ga ik naar Afrika (Senegal / Gambia) om daar onder leiding van stichting Go For Africa ontwikkelingshulp te verrichten: denk aan lesgeven, ziekenhuizen ondersteunen en scholen ondersteunen. Samen met plusminus 25 andere teams gaan we daarheen rijden en voor deze rit hebben we een Cherokee 4.0 uit 1991 gekocht.

 

Toen we de auto kochten zagen we al wat mankementen en ik hoop via dit forum wat onderdelen te kunnen krijgen, zodat we de rit enigszins veilig kunnen maken. Tot nu toe hebben we de volgende onderdelen nodig:

 

- (Complete) uitlaat, omdat deze momenteel vast hangt met ijzerdraadjes en bierblikken

- Linker buitenspiegel, hiervan is het clipje afgebroken die hem op z'n plek houdt

- Bestuurdersstoel, degene die er nu in zit hangt helemaal naar links over, is niet te repareren

- Oliefilter

- Extra reserveband

- Gasveren voor de achterklep

(Hopelijk was dit het)

 

Aangezien ons budget minimaal is en we al veel kosten hebben, hoop ik dat de onderdelen gedoneerd kunnen worden. Er is ook mogelijkheid tot ruilen, onderdelen die we over hebben:

 

- Grille

- Knipperlichtrelais

- Dashboardcover (zwart)

- Complete achterbank (grijs)

- Vloermatjes voor de achterbank

- Achterlichten

- Raammechanisme

 

 

Mochten jullie interesse hebben in ons team en de stichting? Kijk dan voor meer informatie op onze site: www.tech4afrika.nl en over de stichting: www.goforafrica.nl (Ik weet niet of linkjes mogen, maar het is geen reclame :P)

 

 

Erik

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...