Spring naar bijdragen

Goeie Garage Gevonden De Moeite Waard


Recommended Posts

hoi allemaal ik wil even een ervaring met jullie delen over mijn nieuwe garage waar ik ben geweest het gaat hier om Fix and GO

nu is het moeilijk als je zelf niet over een brug beschikt om dan fatsoenlijk aan je jeep te sleutelen en was ik dus opzoek naar
een garage waar ik zelf kon sleutelen door een tip hier op het forum kreeg ik het adres van Fix and go in Hardenberg waar ik een afspraak heb gemaakt hier kan je een brug huren en alle behorende tools wat cool is als je niet alles hebt en voor mijn waren de tijden ook van voordeel omdat ik vaak pas na mn werk kan en ze tot 21:00 open zijn.

ik kwam hier om mn olies en filters te vervangen (die ik ook daar ter plaatse kon kopen tegen een zeer schappelijke prijs) en verwachte eigenlijk niet veel hulp wat tot mn verbazing niet het geval was zonder te vragen werd ik vriendelijk geholpen (dit had ik wel nodig want de ervaring laat nog een beetje te wensen over) ook had de eigenaar (oud trucker) veel ervaring met jeeps omdat er veel mensen kwamen  die jeeps hadden (ter tijde was er iemand die wel niet aan zn jeep werkte maar wel een jeep verhuurbedrijf had in F

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...