Spring naar bijdragen

T18 4 Bak Van Wagoneer In Kaiser Cj5 V6 4.3


Recommended Posts

Na avonden speuren op diverse sites en fora ben ik tot iets tegenstrijdigs gekomen! Ik heb een Kaiser CJ5 met een chevy 4.3 V6 erin. Ik heb nu een type T90j driebak met iets langere priseas dan een standaard T90 driebak uit een CJ 5 of Nekaf. Hier zit een adapter op van Novak van ongeveer 7 cm. Ik wil nu naar een 4bak en een T18 uit een wagoneer is een goede optie. Alle informative op internet wijst erop dat de ingaande as van een FSJ T18 dus van een wagoneer te lang is, en dat deze vervangen moet worden door een kortere. Op dit moment zit de driebak op zijn originele plaats maar komt het blok nog ongeveer 10 cm terug vanaf voorkant schutbord; dit is dus met de langere as van de T90 3-bak. Op de 4-bak zit een adapter van 5" en de bak zelf is 3"langer dan een standaard T90. Om het schutbord van mijn nieuwe polyester body niet in te hoeven zagen moet ik dus WEL de langere ingaande as van de T18 hebben. Heeft er iemand een T18 met korte ingaande as NIET zijn schutbord hoeven te verbouwen? Ik heb nog plaats tussen het blok en de radiator dus ik kan makkelijk naar voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...