Spring naar bijdragen

Left Door Ajar - Binnenverlichting Knippert - Alarm Gaat Spontaan Af


Recommended Posts

Hi There,

 

Eindelijk vandaag een vervelend probleem opgelost. op geen enkel forum was de oplossing te vinden, vandaar dat ik het hier maar even plaats. misschien hebben jullie er wat aan ;-)

 

Jeep GC 5.9 ZJ. sinds een half jaar knippert de interieur verlichting. tevens geeft de VIC "Left door Ajar" aan. daarbij nog een paar elektrische rariteiten, dus ik had de zekering van de interieur verlichting er maar uitgehaald zodat de accu niet leegliep. Ook de ontvanger van de draadloze remote haperde dus het werd steeds fraaier... Deze week stond ik op een nacht om 03.00 uur de accu los te sleutelen omdat het alarm weer voor de zoveelste keer afging (hele buurt wakker) en ik echt geen andere mogelijkheid zag om het anders op te lossen... lekker op straat in je onderbroek met een sleuteltje 13 !?

 

natuurlijk had ik alle deur schakelaars al gecontroleerd, deur uit elkaar gehaald, dashboard uitgebouwd, kabels gecontroleerd etc.

Heb vandaag de VIC (dat display in de midden van je dashboard) er uitgebouwd en uit elkaar gehaald. Juist, de soldeerverbindingen van de aansluitingen waren losgekomen. ik neem aan door warmte in combinatie met trilling.

 

Dus: VIC aansluiting (20 polige-ofzo connector) alle pennetjes doorgesoldeerd en alle problemen in een keer opgelost!

 

dus bij deur meldingen, knipperende binnenverlichting, spontane alarms als eerste: - deurschakelaars nakijken

dan: VIC uitbouwen, aansluiting waarschijnlijk gammel.

 

hoop dat iemand er wat aan heeft. Succes!

Arjen

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...