Spring naar bijdragen

ff afwezig


darkwolf
 Share

Recommended Posts

ik wil niet klagen hoor dit, dit zei mijn mam vroeger ook

maar weet je wat ze nu zegt nu ik met zon jeep rijdt

je lijkt wel niet wijs wat moet je met zon barrel die passat was toch veel mooier, je lijkt wel een klein kind

en dan denk ik, ik ben ook zo blij als een kind iedere dag weer als ik in die jeep rijdt prachtig gewoon

dus niet te veel naar je moeder luisteren darkwolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

godsallejezus wat een ontzettende kutzooi dat verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mad.gifmad.gifmad.gif

shit zeg wat een pleuris werk,maar goed,tis weer gebeurd.

zaterdag eerst mijn jeep verhuist(geen probleem) en mijn werkplaats spullen..lom ik s'avonds in mijn nieuwe schuur..staat er opeens 8 cm. water...en zo hard had het toch echnie geregend... sad.gif

alles eruit en onder een dekzeiltje gelegd,zand gehaald en de tegels eruit,ophogen met een kruiwagen,tegels er weer in spullen er weer in...pffffffffffffff!!!!!!!!!!!!

alle meubels zijn nieuw......van ikea....mijn god ik kan geen zelfbouw kastje meer zien....raaaa!!!!!!!

tv-kastje,salontafel,eet-tafel,vitrinekast,krukjes,dressoirs,naast je bed kastjes,etc,etc..... wacko.gifwacko.gif

nu rest alleen het kleine uitzoek en ophang werk nog....gelukkkig ohmy.gifohmy.gif

kortom...tijd voor 15 februarie...moet echt ff wat opgekropte emoties kwijt(kon het niet uitten want er wonen jehova's wij hebben het gezien-mensen naast ons en je wil toch rekening met je nieuwe buren houden.. tongue.gif

ben trouwens in spijkenisse blijfen wonen...(nog steeds geen green-card...)

greetz ,ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Feb 5 2004, 22:57

Darkwolf,

He gefeliciteerd dat heb je snel gedaan dat overhuizen dan he!!!!

Maar klein verzoekje kun je misschien je taalgebruik beperken tot ABN ipv al die scheldwoorden ook hier heb je "buren"

Greetz Edwin

mam,ga van dit forum af!!!

je mag je niet aanmelden onder edwin's naam!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...