Spring naar bijdragen

Zekering Stoelverwarming


JGJ Nijland
 Share

Recommended Posts

in mijn JK is de stoelverwarming later ingebouwd. Twee tuimelschakelaars tussen de voorstoelen achter de versnellingsbak en net voor de middenarmsteun. Punt is nu, hij doet t niet en ik kan de zekering niet vinden. Zou onder de stoel moeten zitten maar dat is niet zo...

Heeft iemand enig idee?

 

groet,

Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joost,

 

Aangezien het later is ingebouwd...is dit bij een Jeep dealer gebeurd of ergens anders?

 

Nadeel van custommade is dat het nu overal kan zitten.

Maar aangezien de stroom hopelijk over het contact loopt 'moet' daar een relais zijn geplaatst, hopelijk zit daar de zekering.

Heb zelf al mijn extra zekeringen daar bij elkaar ingebouwd, misschien een tip voor in de toekomst.

 

Het kan ook zijn dat ze hem ergens hebben bijgebouwd en dat die zekering eruit ligt door overbelasting.

Aan de bijrijderskant onder de motorkap zit de zekering en relaiskast van de Jeep.

Als er toevallig daar

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Joost,

 

Aangezien het later is ingebouwd...is dit bij een Jeep dealer gebeurd of ergens anders?

 

Nadeel van custommade is dat het nu overal kan zitten.

Maar aangezien de stroom hopelijk over het contact loopt 'moet' daar een relais zijn geplaatst, hopelijk zit daar de zekering.

Heb zelf al mijn extra zekeringen daar bij elkaar ingebouwd, misschien een tip voor in de toekomst.

 

Het kan ook zijn dat ze hem ergens hebben bijgebouwd en dat die zekering eruit ligt door overbelasting.

Aan de bijrijderskant onder de motorkap zit de zekering en relaiskast van de Jeep.

Als er toevallig daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...