Spring naar bijdragen

Gc 2.7 Crd Verstuiver Probleem Help


Recommended Posts

Vanavond onderweg naar huis hoorde ik plots een vreemd geluid.

De dieselstank kwam je tegemoet.....

Bij de 5e verstuiver lag retourleiding los en ook zat de verstuiver zelf los.

 

Op de brug eens e.e.a gedemonteerd, de 5e moet er nog uit...daar maak ik "luikje" voor morgen.

Maar ik kwam iets heel vreemds tegen en wel het volgende:

 

Bij het los draaien van de 3e verstuiver en het uitnemen van de lange bevestigingsbout kwam er hoop koelwater mee naar boven?

Vol ongeloof dit met grote verbazing eens nagekeken en na het losdraaien van reservoirdop kwam er weer scheut uit?

 

Voor ik iets op de schroothoop gooi probeer ik logisch na te denken.

Hij liep niet warm, koelwaterverlies 0,0 ook bij hogere snelheden nooit 1 centje pijn gehad.

Kan me niet voorstellen dat dit normaal is, maar tocdh geen problemen mee gehad tot dusver.

 

Iemand enig idee of dit veel voorkomend probleem is en hoe of wat verder?

Mijn redenering was morgen:

 

Nieuwe retourleiding halen, pakkingen voor de verstuivers , olie verversen en boel dichtbouwen.

Liep ervoor ook prima, maar vind het wel bijzonder vreemd.

Wie weet nuttige info/raad?

 

Alvast bedankt voor jullie input

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastige beslissing ...

 

Nadat ik gisteren normaal gezien de Jeep op zou halen zag ik bij aankomst al dat het niet goed zat.

Verstuiver 5, de bevestiging bout is afgebroken en geen draad meer.

Zoals we allemaal weten, slecht tot niet bij te komen.

In 5 minuten stond hier weer voor de deur en had ik hem te koop aangeboden.

 

We waren inmiddels uurtje verder en ik had zo'n beetje elke nationaliteit aan de telefoon gehad voor de Jeep.

Er deze nacht eens over geslapen [ al kwam er weinig van] .

 

Keuze's maken, wat ga je doen?

Ding afgeven voor weinig geld en op zoek gaan naar iets anders?

Ben zelf mens van de "korte pijn"  en dus moet je logisch nadenken.

 

Jeep reed voorheen top.

Schakelt goed, kachel gemaakt, nieuwe voorbanden erop.

Het verlies dat gepakt moet worden....Weegt dat op tegen de auto?
Of investeer je nog wat?

 

De man van de garage eens gebeld en boel besproken.

Het is een wereldvent, denkt altijd mee en probeert het beste voor zijn  klanten te doen.

Deze middag weer de garage ingereden....dan de boel maar los en repareren.

 

Jammer dat er voorheen zulke onkundige mensen aan deze auto geprutst hebben.

Daar pluk ik nu de vruchten van, aan de andere kant...hij is netjes, schadevrij en rijd zalig.
Soms snap je niet dat mensen zo'n auto kopen als je fatsoenlijk onderhoud niet kunt betalen en dus maar prutst.

Want ik denk dat het daar op neer gekomen is bij deze Jeep....men wilde wel...maar men kon niet.

 

Hoe dan ook, de auto nog eens nagelopen....verder is hij top dus toe maar.

Verwacht geen verdere problemen en we wagen het er maar op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...