Spring naar bijdragen

Stoelen Vervangen


robert
 Share

Recommended Posts

mijn stoelen zitten niet meer zo comfortabel vanwege de scheuren in het leer. en daarom wil ik ze vervangen.

ben wel nog gaan vragen wat het kost om deze te laten repareren (helemaal opnieuw overtrekken zeggen ze) ben bij 3 bedrijven geweest wordt je niet vrolijk van 600,-euro voor beide.

wat gaan google en kom ik deze stoelen tegen lijken erg veel op de bestop trailmax.

weet iemand een adres waar ik deze kan bestelen. zit al dagen op het net maar de enige die ik vindt is gdk tuning en die hebben ze niet meer

.post-2715-0-39297200-1382018003_thumb.jp

 

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

b&s is mij bekend als importeur/dealer die jan weet de prijzen hoor,daar heb ik al eens gevraagd stoelen kosten in de usa 249 dollar p/st  en hier kosten deze 450,- euro p/st.

dan nog verzending is ook nog eens euro 450,- dan wordt het toch wel erg duur vindt ik dan is opnieuw overtrekken nog goedkoop.

 

zal eens kijken op travall bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

 

het is maar wat je wilt ik heb zelf Porsche turbo stoelen (lijken het meest op de originele cj stoelen ) zijn elektrisch bedienbaar en verwarmd

 

heb evt nog wel een set in verschillende kleuren  en in goede staat en ook wel wat mindere maar voor een jeep

denk ik   goed genoeg

 

stuur maar een pb voor de prijs en of foto

 

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...