Spring naar bijdragen

audio connectors


acro
 Share

Recommended Posts

Heb een '94 ZJ en ben op zoek naar connectors van de standaard Jeep direkt naar m'n Sony Md speler. Heb teveel sites bekenen maar heb ze nog niet geveonden. Weet iemand een adresje of webwinkel waar ik ze kan bestellen. Of heb je wat liggen en wil je er van af. Laat maar weten.

TNX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by acro@Aug 7 2005, 14:18

Heb een '94 ZJ en ben op zoek naar connectors van de standaard Jeep direkt naar m'n Sony Md speler. Heb teveel sites bekenen maar heb ze nog niet geveonden. Weet iemand een adresje of webwinkel waar ik ze kan bestellen. Of heb je wat liggen en wil je er van af. Laat maar weten.

TNX

<div align="right">

Weet niet waar je woont maar bij een groothandel voor auto,s zal er wel aan te komen zijn , gewoon je auto type en audio opgeven zal voldoende zijn hoor .

Hier in de buurt ,Breda, is dat APS , Antonissen , Broekhuizen o.a.

Woon zelf in Oosterhout

tel. no van b.v. Broekhuizen is 0162-447300.

Gewoon ff uitleggen wat je moet hebben ,komt wel goed dan denk.

Hoop dat U er iets mee kunt wink.gifcool.gif .

Gr. John G.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt,

Heb vandaag ook een mail gehad van Carplan in Utrecht. Hebben ze liggen. 12 euro nogwat ex BTW.

Klote dat ik voor zo'n lullig onderdeeltje moet gaan rijden. Vandaar de zoektocht naar een webwinkeltje. Ga donderdag of maandag maar eens op pad naar Utrecht.

Ardy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...