Spring naar bijdragen

Stuurkolom


Recommended Posts

even een vraag voor de echt knutselaars:

ik heb een '91 yj wrangler 4.0 HO waarvan sinds 2 maanden er enorm veel speling op mij stuurkolom zit. Het is een tilt stuurkolom dus ik dacht dat de speling op de scharnier punten zat maar heb dit gecontroleerd en blijkt niet zo te zijn.

heb verder zitten kijk hoe alles uit elkaar moet maar kan het niet vinden.

weet er iemand raad??? (op korte termijn want, hij moet de verkoop in sad.gif want een wrangler mag nog steeds geen 3500 kg trekken blijf wel jeep getrouw natuurlijk biggrin.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onder het stuur zitten een paar bouten waarmee de stuurkolom vast zit op het dashboard, daarvoor hoef je je alleen de onderste kap van het dashboard af te halen, paar schroefjes, controleer dan of alle bouten van de bevestigingsbeugel van de stuurkolom vastzitten. ik neem hierbij aan dat je geen speling in het sturen zelrf bedoeld, als dat zo is zou ik eerst maar eens de hele voor as en stuur stangen nakijken op losse verbindingen enzo. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog even over de speling die zit echt in de stuurkolom net na het kantelbare stuk.

ik zal er zometeen eens even naar gaan kijken

Mijn vraagprijs is 7500 euro

het is een 4.0 HO op gas

Gas kleppen in de cylinderkop

33' banden, bladveer en bussen verhoogd bij elkaar zoon 6"

veel chroom

incl. hardtop, softtop, dvd systeem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...