Spring naar bijdragen

Verwarming Wj


Recommended Posts

vanmiddag aan de verwarming gewerkt van onze wj, er kwam geen frisse lucht uit de roosters.

afvoer van de airco was open maar de rommel zat bij het koelelement van de airco, dus de waaier en een of ander element er uit gehaald en toe met de lucht slang erin, nu maar hopen dat het weer fris ruikt.

maar boven de waaier zit een grote klep die bij mij niks doet (hangt gewoon los) op welke stand dat de verwarming ook staat, ik denk dat dit niet hoort, wie weet of er een motortje aan vast zit en of dit gemaakt kan worden.

de verwarming maakt soms ook een fluitend geluid wat ik er niet u kan krijgen weet iemand waar dit vanaf kan komen.

 

verder rij ik er graag in rond

 

mvrgr wiljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je even zoekt op google afbeeldingen 'blenddoors WJ' en de foto's die erbij staan komen je bekend voor heb je meteen je antwoord en evt klusje voor een komend weekend :-) Zou ook je recirculationdoor kunnen zijn die je beschrijft.

Groet Harold

hallo harold

 

de blend doors heb ik al vervangen, het is echt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze klep kun (kon) je dicht zetten als er zo'n stinkdiesel voor je staat en de dampen je auto binnenkomen.

 

Ik gebruik deze functie nooit! Dus je zou de klep kunnen verwijderen,

 

Je systeem gebruikt het in de automatische CC stand ook om bij zeer warm weer eerst de binnenlucht te koelen en pas later de (warmere) buitenlucht via de airco binnen te laten. In mijn opinie in nederland niet echt nodig deze optie. Verwijderen is dan goedkoopste optie idd. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...