Spring naar bijdragen

Jeep Cj Wrangler Cherokee


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Ik heb een 94er Jeep Cherokee XJ die weg mag, maar denk dat je in een andere prijsklasse aan het zoeken bent..

De mijne is voorzien van een G3 installatie (auto heeft 183000 gelopen), automaat, zwart lederen bekleding, apk tot Juni 2014.

Verder om offroad ritten te rijden;

Trailmaster 3.5" verhogingsset (dus geen rotzooi, set kost 1500 nieuw)

32" BF Mud banden

Snorkel

Lierbumper (2 maanden geleden gestraald, gescoopeerd en zwart gepoedercoat), evt tegen meerprijs een Ramsey lier.

De Jeep heeft wel wat terrein gezien, maar is absoluut niet zwaar gebruikt. Voor foto's kijk even op autoscout, daar staat ie voor (vraagprijs, is onderhandelbaar uiteraart, maar moet ergens beginnen) 4250.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, hij mag weg omdat ik een Wrangler gekocht heb, en die aan het verbouwen ben.

Verder heb ik nog een Cherokee XJ automaat staan, uit 92. De bedoeling was deze te verbouwen tot een redelijk extreem terreinmonster (35" banden ed.) Heb de auto redelijk kaal gekocht, door de vorige eigenaar is er een rolkooi ingelast en was ie al verhoogd. Ik heb de spatborden uitgeslepen (is netjes gebeurd) en ben er nog randjes in aan het lassen om flexibele spatbordverbreders te monteren. Verder heb ik nog een nieuwe lierbumper gemaakt, deze is klaar maar moet nog gespoten of gepoedercoat worden. Er is nog wel wat werk aan, in overleg zou ik m verder klaar kunnen maken (het laswerk). Onder deze Jeep zitten 31" Hankook mud bandjes. Afhankelijk van hoever ik m af zou moeten maken zit ik te denken aan 1000 tot 1500 euro. Ik hoor het wel of je interesse hebt.

bewerkt door Rene83
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...