Spring naar bijdragen

Wrangler Yj - Met Laswerk Chassis, Geen Apk


hbiesheuvel
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers

Onze Jeep (2.5L YJ, 1995 - kmstand 142.000) is helaas niet door de APK gekomen.

Daar waar de bladveren aan het chassis zitten (links achter), is de balk slecht en daarop

is de wagen afgekeurd (+ overberemming achteras en uitlaat los - maar dat is nog relatief eenvoudig te verhelpen).

Ik heb er een goede lasser naar laten kijken en het is allemaal te fixen, maar wij zien er niet meer

overheen. De tijd ontbreekt mij om het allemaal in de gaten te houden, dus na 7 jaar komt onze

Jeep hobby voorlopig tot een eind.

 

Ik heb dus 2 keuzes: laten repareren en dan te koop zetten of hier te koop zetten voor de echte liefhebbers

en handige Harrie's, die niet wakker liggen van een dergelijke lasklus.

 

Motorisch mankeert er helemaal niks aan, wagen is verder prima, afgezien van wat roest in de lak op de bekende plaatsen en

dan natuurlijk de hiervoorgenoemde APK punten.

 

Is ooit een paar inch verhoogd met een een verenpakket (door JeepEd) en er zitten 31-ers onder van Roadstone.

Bij ons is de wagen in 7 jaar slechts 1 keer door wat modder gegaan, verder alleen gebruikt voor woon-werk, vandaar de Roadstone weg-banden.

Je krijgt er een gloednieuw, al in de kleur gespoten raamframe bij. Het huidige raamframe geeft wat lekkage.

 

Ik begin maar eens met 1.500 euro, maar zal elk serieus bod overwegen.

 

Wij hebben er 7 jaar met veel plezier in gereden en ik hoop dat iemand er overheen ziet om deze Jeep op de weg te houden...

 

Hier een link naar een aantal foto's:

 

 

https://plus.google.com/photos/116979149819752909439/albums/5545438310139695041

 

 

Henk Biesheuvel

06 29534815

Vierpolders - ZH

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...