Spring naar bijdragen

Meerijden In Een Jk


Recommended Posts

Beste Jeeprijders,

 

Sinds 1991 heb ik meerdere jeeps gereden; cherokee's, cj7's etc. Vijf jaar terug dacht ik maar eens wat anders te doen: iets degelijk Duits dus een audi A6 allroad. En,.... daar ben ik nu echt helemaal klaar mee. Het onderhoud valt vies tegen , en ook het gladde rijden past niet bij me en dus verlang ik echt terug naar Jeep, incl. het amerikaanse gevoel.

 

Maarrrrrr,...

 

Twintig jaar terug had ik veel tijd om te sleutelen had ik geen kinderen, geen vriendin met comfort eisen etc, was het niet erg als een auto eens een week stil stond etc. Dat is nu anders, en ik zoek een jeep die hierbij aansluit. Ik twijfel tussen een grand cherokee 3.0 CRD van tussen 2008 en 2010 of een JK 2,8 crd.

 

Ik zou heel erg graag in de buurt van amsterdam eens met zowel een Grand cherokee crd als met een JK  jeep willen meerijden, een stukje sturen, en ervaringen uitwisselen voordat ik tot aanschaf over ga.

 

Wie wil me eens een lift geven in een JK?

 

Groeten van Stijn

 

  

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfelen tussen een Grand en een Jk moet je niet doen.

Het zijn 2 heel verschillende auto's ,Vraag je eigen af wil je het terrein in of blijf je op de gebaande weg.

Als je niet het terrein in wilt ga dan voor een Grand deze rijdt meer richting je Audi.

Een Jk met orginele banden is op de snelweg ook goed te doen maar wil je breder met terreinbanden en verhogen,

wordt dit een iets ander verhaal.

Ik ben in het bezit van een JK ik vindt het een fijne auto waar je wat mee kunt en ben er zeer tevreden mee.

Ik wil je wel een lift geven maar helaas ik woon niet in de buurt.

p.s. Kom naar de startersdag op de Beekse Bergen zie: Jeepclubnederland.nl

Daar kun je informatie opdoen.

 

Groetjes Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Helemaal mee eens Wim !!

Wij hebben beide een JK 2 deurs met redelijk grove banden, zeker voor als je alleen op de weg rijdt.

Plus het rijgedrag van een 2 of een 4 deurs is al heel anders.

 

Betreft de Startersdag is het: www.jeepclub.nl kan je gelijk zien wat een standaard Grand of JK allemaal al kan.

Komen zeker deze keer redelijk veel standaard Jeeps op af.

 

Qua meerijden, is naar een dealer geen betere optie??

 

Groet Roo B)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • 10 months later...

:-) laat maar iets weten wanneer je zin hebt in een onvergetelijke rit!

Heb JK 2011 4 deurs

ik rij op 35x12.50x17 en dat gaat prima en ook op de High Way!

wel hou ik me aan de snelheidsregels en banden zijn gelimiteerd in snelheid tot 160km/u

oppassen met regenweer - snelheid aanpassen - oppassen voor spoorvorming, maar het went na een tijdje

JK of ... ik zou niet twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...