Spring naar bijdragen

Montage Oem Reservewielhouder


Recommended Posts

Hallo, heeft iemand ervaring met het monteren van deze swing-out Jeep reservewielhouder (zie foto) op een XJ uit 1997

 

post-9852-0-93327200-1365664085_thumb.jp

 

Het lijkt of de bumper er eerst af moet voordat e.e.a. op de trekhaakbalk gezet kan worden. Moet ik achteraf de bumper nog aanpassen?

 

Ook vraag ik me af of het swing-out gedeelte gedemonteerd kan worden zodat ik eerst wat makkelijker de basis kan monteren en daarna het houder gedeelte weer terug erop zet. Er zit een moer onderaan het scharnier en een bout bovenop. De moer kan eraf, maar de bout zit muurvast.

 

 

Tips welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er zo,n een gehad op me grand cherokee en deze zat gemonteerd aan de trekhaakbalk.

Bij mij zat tie voor de bumper en kon deze blijven zitten en heb hem niet uit elkaar gehaald voor montage.

Ik weet niet of deze geschikt is voor een cherokee en of je hem daarom moet aanpassen.

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er zo,n een gehad op me grand cherokee en deze zat gemonteerd aan de trekhaakbalk. Bij mij zat tie voor de bumper en kon deze blijven zitten en heb hem niet uit elkaar gehaald voor montage. Ik weet niet of deze geschikt is voor een cherokee en of je hem daarom moet aanpassen. Gr.

 

Dank. Ben er inmiddels achter dat hij inderdaad gemaakt is voor de ZJ en niet "zomaar" op de XJ gemonteerd kan worden. De balk van de trekhaak loopt daarvoor niet ver genoeg door naar rechts. Ik zal een soort adapter moeten gaan maken wil ik dat ding een beetje knap bevestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...