Spring naar bijdragen

2dehands airco onderdelen


Recommended Posts

Originally posted by Beest@Jul 25 2005, 22:55

condensor geeft warmte af en de verdamper koude

toch?

/me zit aan de grolsch kanon dus kan het maar zo mis heben en de zaak omdraaien wink.gif <div align="right">

Drank en auto,s dry.gif

kan nooit goed gaan samen laugh.giflaugh.gifwink.gif

maar wel lekker he biggrin.gif bij de beesten af tongue.gifohmy.gif

Greetz J>G wink.gifcool.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Beest@Jul 25 2005, 22:55

condensor geeft warmte af en de verdamper koude

toch?

/me zit aan de grolsch kanon dus kan het maar zo mis heben en de zaak omdraaien wink.gif <div align="right">

u hebt het helemaal goed, condensor zorgt ervoor dat de gecomprimeerde damp die van de compressor af vloeistof wordt, deze vloeistof verdampt door het drukverschil na de regelkraan waar het in de verdamper verdampt (duh!! wink.gif ) en door het verdampen onttrekt het warmte en de damp gaat weer naar de compresoor om weer op druk te worden gebracht zodat het in de condenser weer warmte af kan geven.....

als ik het fout heb moet iemand me snel mijn dipoloma afnemen want ik schijn hiervoor geleerd te hebben wink.gif

@Beest!!

als je de 2de hands condensor afperst op iets boven de werkdruk weet je of je er iets aan hebt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

hallo,

Mijn verdamper is ook kapot, en ik vroeg me af of jij zelf je kappotte verdamper hebt gerepareerd. Ik hoorde inderdaad dat je gehele dashboard eraf moet.. weet jij of dit een beetje zelf te doen is of moet je het door een garage laten doen. Is best dure grap namelijk. Ik heb zelf matige ervaring met zelf mijn cherkokee repareren, maar een paar schroeven loshalen moet me volgens mij wel lukken.

Weet jij of er toevallig ook boekjes zijn die je begeleiden bij raparaties?

gr. marinus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...