Spring naar bijdragen

Lekkage Afgelopen!


Leo5
 Share

Recommended Posts

Ik lees nogal eens over water op de vloer in de diverse Wranglers... en m'n YJ deed lekker mee. Na een forse bui waren de matten onder de bijrijdersstoel doorweekt.

Na wat snuffelwerk op het forum waren er 2 verdachten over; het rooster op de motorkap, en het rubber onder het ruitframe.

Nou zit in dat rooster nog een mooi fijn gaasje... komt niet genoeg grove troep doorheen om het beruchte dammetje te vormen, dacht ik. Dus het rubber bekeken. En jawel, dat kierde wat, sinds ik na een portierrubber-wissel de voorruit iets meer achterover heb gehaald om de boel te laten sluiten.

Ducttape to the rescue... hele rubber met tape bedekt. En jawel, dat deed 't. Lappen onder de matten, en die na een dag of wat over de kachel hangen, en zo trekt 't water eruit, en er komt niets meer bij.

Straks de boel in de kit zetten dus, en bezien of het rubber zelf -wat wat schuimrubber achtig lijkt- niet doorwatert.

Zo. Ook eens een lekkage-succesverhaal!

 

Groeten,

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...