Spring naar bijdragen

Overdue Playtime At The Hammers


aw12345
 Share

Recommended Posts

Met Mr Freddy at the lake bed this morning for some Hammer loving fun.

Trails are in great shape, dug out washed out, just the way we like it.

We did Sunbonnet first, then the whole highway system and to cap the day of a whole lot of Jack.

Of all the trails Jack was the most fun and toughest. It had a few spots that definitely got interesting.

The steep climb out is also getting pretty nasty, pretty sure that on 35's it will be a chore to get up it.

All in all a great day.

Januaryfun001_zpsf83d391f.jpg

Januaryfun002_zpsfcb0c6ff.jpg

Januaryfun006_zps118adbad.jpg

Januaryfun005_zpsea06414a.jpg

Januaryfun003_zps4b820842.jpg

Januaryfun004_zpsb1fb7c97.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben wel weer benieuwd hoe het er allemaal uitziet na de KOH. Afgelopen Turkey week run was het wel weer duidelijk dat de trails behoorlijk kunnen veranderen als gevolg van dergelijke spektakels, maar ook als er voertuigen over de trails gaan die daar eigenlijk niks te zoeken hebben ... zo was de klim naar rechts (op het 'doodlopend' stukje ravijn) op Clawhammer helemaal opgevuld aan de bodem met stenen en ze hebben ze klaarblijkelijk daarna niet weggehaald. Je hoefde nu niet eens de lijn te vinden en 'goed aan te zetten' ... trail etiquette is vaak ver te zoeken.

 

De trails blijven echter 'kick ass' en soms letterlijk ... Hwy 19+20, Lower and Upper Big Johnson, Clawhammer, Aftershock, Boulder Dash, Turkey Claw (deze wordt steeds moeilijker, zeker omdat de buggy's en 4x4's met grotere banden het laatste deel van de canyon nu ook al gebruiken), Sledgehammer, Sunbonnet. Ik heb OUter Limits gemist dit jaar, omdat ik een dag te laat aankwam.

 

Ik zou wel willen dat ik soms wat dichterbij woonde of werkte ... maar dit weekend nog effe in Texas de trails op :) , maar laat de trailverslagen en foto's en filmpjes maar komen, want deze zijn altijd een genot om naar te kijken B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben wel weer benieuwd hoe het er allemaal uitziet na de KOH. Afgelopen Turkey week run was het wel weer duidelijk dat de trails behoorlijk kunnen veranderen als gevolg van dergelijke spektakels, maar ook als er voertuigen over de trails gaan die daar eigenlijk niks te zoeken hebben ... zo was de klim naar rechts (op het 'doodlopend' stukje ravijn) op Clawhammer helemaal opgevuld aan de bodem met stenen en ze hebben ze klaarblijkelijk daarna niet weggehaald. Je hoefde nu niet eens de lijn te vinden en 'goed aan te zetten' ... trail etiquette is vaak ver te zoeken.

 

De trails blijven echter 'kick ass' en soms letterlijk ... Hwy 19+20, Lower and Upper Big Johnson, Clawhammer, Aftershock, Boulder Dash, Turkey Claw (deze wordt steeds moeilijker, zeker omdat de buggy's en 4x4's met grotere banden het laatste deel van de canyon nu ook al gebruiken), Sledgehammer, Sunbonnet. Ik heb OUter Limits gemist dit jaar, omdat ik een dag te laat aankwam.

 

Ik zou wel willen dat ik soms wat dichterbij woonde of werkte ... maar dit weekend nog effe in Texas de trails op :) , maar laat de trailverslagen en foto's en filmpjes maar komen, want deze zijn altijd een genot om naar te kijken B)

Mijn laatste date met outerlimits was wat ruig voor me motorkap lol.

Upper upper Sledge is fun lol. Het begint er meer en meer een challenge te worden voor Jeeps etc op 35's. Had een hoop plezier op Jack Hammer De gatekeeper gedaan zonder spotter, dat was leuk en een stuk verder op door een Crack geklommen waar me bud niet doorheen wilde, had geen zin om hem zover op zijn kant te leggen. De climb to the top is getting wicked with ledges

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...