Spring naar bijdragen

losse uitlaat


Recommended Posts

hallo mensen mijn uitlaat is los gegaan bij het laatste bevestigings punt . het punt waar die aan de auto vast komt is door gerot .weet iemand een manier om hem toch ergens aan vast te lassen zodat ie niet weer los gaat . heb hem 2 keer door de dealer laten maken maar binnen een dag was ie weer los ,en dan rij ik alleen nog maar op de straat .

dus zijn er losse bevestigings punten te krijgen of moet ik zelf iets fabriceren

groeten uit he mooie drenthe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij bedoel je het allerlaatste stukje tussen de tank en de frame balk, ik denk dat je het beste een stuk dunne strip kan buigen zodat het om je uitlaat kan en die vastlassen en de strip dan aan de kokerbalk met zelftappers of met een bout die kompleet door het hele frame gaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 92 wrangler 4.0 ho@Jul 17 2005, 18:50

hmm thanx ik bedoelde eingelijk het stuk aan de andere kant bij de demper maar wat aan de voorkant kan kan ook aan de achterkant zal wel lukken denk ik

<div align="right">

dat gedeelte zit met een halve flens aan een rubber aan de versnellingsbak. maar op de foto kun je het beter zien. dit is mijn uitlaat van een '92 4.0 zonder catalysator maar met een flowmaster uitlaat. alle ophangpunten zijn origineel en moeten dus bij jouw op de zelfde plek zitten. ik zou kijken of je uit een stuk plaatstaal (2 mm) een nieuw stuk kan slijpen en dat aan het rubber bevestigen

PICT0004.sized.jpg

*edit, als je het punt bedoeld waar op de foto de twee stangen van de pijp naar boven komen zou ik gewoon nieuwe stangen buigen en erop lassen, waarschijnlijk kun je het zo buigen van M8 draadstang..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...