Spring naar bijdragen

Accu Aan Vervanging Toe! Graag Wat Advies.


invader
 Share

Recommended Posts

goede avond allemaal.

vandaag wou ik mijn jeep weer starten, om lekker te gaan modderen na de hevige regen val.

helaas kreeg ik de jeep niet gestart.... anwb erbij gehaald... door laten meten etc. conclusie was dat de accu aan zijn einde gekomen was.

heb nu een exide maxima accu.. de gegevens ontbreken mij helaas want kon het er niet meer vanaf lezen.

nu heb ik dus een nieuwe accu nodig.

maar weet ik niet welke sterkte accu ik nodig heb, ik heb op mijn jeep een lier, extra verstralers en nog wat klein spul, dus denk ik dat het wel een accu moet zijn wat genoeg cappaciteit levert.

nu heb ik eens gezocht, en dacht ik een geschikte accu gevonden te hebben.

een optima red top??? prijs189,-

graag zou ik van jullie willen weten welke ik het beste zou kunnen bestellen? en of er nog een ander merk accu is wat misschiien goedkoper is maar toch het zelfde kan.

graag ZSM een reactie want heb mijn jeep het liefste weer zo snel mogenlijk op de weg.

MVG Sander van maurik

hier nog een foto van mijn oude accu.

post-3530-0-76427100-1347651617_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sander, hoe oud was deze exxide dan ? ,

Een (gel) accu helemaal ontladen is meestal niet bevorderlijk voor de levensduur,

een goede onderhoudslader erbij is wel nuttig bv een Ctek mxs 5.0

Exxide maxima dc 900 of Optima yellow top worden veel gebruikt voor ' Jeep ' toepassingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...