Spring naar bijdragen

4X4 Spanje


Bleek
 Share

Recommended Posts

Zoals een paar van jullie weten heb ik net weer lekker 3 weken in Spanje mogen vertoeven.

Nu is het zo dat waar wij altijd zitten Nicolai dus ook woont/werkt en heb ik dus contact gehad met Nicolai of dat er ergens in de buurt toevallig een evenement zou zijn of iets dergelijks.

De vorige keer dat ik in Spanje was (juli) pieste ik er een beetje naast omdat ze net terug kwamen van een rit in een dorpje vlakbij en ik werd uitgenodigd om daar langs te komen zat ik dus al in de auto naar huis zat helaas.

Deze keer was er een evenement op ongeveer een uurtje van de camping en was de keus snel gemaakt voor mij natuurlijk :mrgreen:

Ik heb met Nicolai afgesproken bij het glijbanen park in Loret de Mar waar hij mij op zou komen halen om dan samen naar de plaats van bestemming te rijden.

Daar aangekomen waren de mannen al aan het rijden en wat mij het eerste opviel is dat ze met relatief standaard auto's toch wel mooie putjes en bultjes namen wat dus regelmatig een oehhh of een ahhh uit het pupliek deed komen omdat ze dus net niet omvielen en door stuurmans kunsten op de 4 wieltjes terrecht kwamen en wat dan weer een gejuich en een applaus opleverde.

Al met al heb ik een leuke dag gehad dankzij Nicolai die mij op sleeptouw nam waarvoor ik hem nogmaals wil bedanken. =D>

Hier een paar foto's van de dag.

Foto-XUPWZUY7-G.jpgFoto-JW4387ZK-G.jpg

Foto-7U8NGWVL-G.jpgFoto-ATEDP67V-G.jpg

Foto-FG4HQVDQ-G.jpgFoto-UDSXDDBG-G.jpg

Foto-JSFQUSAF-G.jpgFoto-EZWZRYPH-G.jpg

Foto-MTL6KQKV-G.jpgFoto-QNKH4RWK-G.jpg

De rest kun je vinden via deze link

http://www.mijnalbum.nl/Album=HYZLZ6MF

Nicolai is hier op het forum niet zo bekend maar hij heeft een 4x4 shop in Spanje vlakbij loret de Mar.

Ik ben hem gaan leren kennen doordat hij foto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...