Spring naar bijdragen

ARB bumper / $$$$ ARG?


Tony
 Share

Recommended Posts

laugh.gif Heee, hallo medejeepers!

Zo das lang geleden dat ik even op het forum kon, heb een nieuw huis en daar is (nog) geen telefoon aangelegd dus ook geen internet ( blink.gif )

Ben schijnbaar zolang weggeweest dat Wanadoo heeft besloten mijn fotoalbum te sluiten dus dáág avatar en foto's... mad.gif Beginnen we even overnieuw.

Waar gaat het eigenlijk om;

Ben beetje aan het rondkijken om mijn KJ meer Off-Road look te geven en wil nu dus eigenlijk deze:

ARB_JEEP_4.jpg

Maar die kost hier in Barcelona 1140 EURO/ in de USA bieden ze hem aan voor 714 DOLLAR ( ofwel ong 550 EURO ). Vind ik een beetje veel duur/verschil.

Is er toevallig iemand die beetje handig is met een lasapparaat en een plasmasnijder die in zijn schuurtje bumpers last voor weinig? tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Tony@Jul 8 2005, 17:48

sja....misschien moet ik dan toch zo'n staatslot kopen????

zal wel weer niet verder komen dan dit klik.

<div align="right">

Sjikita maakt wat je wil en hoe je het wil maar gaat dit weekend met vakantie 2 weken daarna kun je het hem vragen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjikita, ik woon in de buurt van Barcelona/ Spanje.

eeeh, easyjet? Ohnee, das tegenwoordig weer gewoon transavia...

Weet niet wat we aan overgewicht moeten betalen voor je laskar?

Of heeft er iemand in de buurt een KJ te leen voor de maat zodat ie in NL gemaakt kan worden en dat ik hem dan op kom (laat) halen?

Greeetz, Tony

Kan je hem evt ook laten coaten dat ie niet gaat roesten? laat hem dan hier wel spuiten...

Enne, heeft er iemand nog een winch in de gge liggen die niet meer gebruikt wordt? Kan die vast naar Sjikita voor de maat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...