GGuido Geplaatst July 20, 2012 Rapporteren Share Geplaatst July 20, 2012 De J10 wil ook niet meer starten, terwijl hij dat voorheen wel deed! Nu heb ik een 'gesmolten' bougiekabel ontdekt doordat deze waarschijnlijk tegen de warme header heeft aangezeten: Kan dit de oorzaak zijn van een kortsluiting in de HEI? Aan de bobine kon ik van de buitenkant iig niets zien. Nu heb ik met de YJ ook wel eens HEI-gezeur gehad en dat kwam door het banaanvormige module-tje onder de rotor. Maar voor nu: kan deze bougiekabel dit veroorzaakt hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermancj5 Geplaatst July 20, 2012 Rapporteren Share Geplaatst July 20, 2012 Lijkt me sterk dat ie daarom niet meer start, met 1 cilinder minder zou hij nog wel om moeten starten. Heb je nog wel vonk op de bougies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.