Spring naar bijdragen

Quadratrac Disassembly


Recommended Posts

Heren Sleutelaars,

Is het nodig de Rear output Yoke van een Quadratrac te verwijderen (Moer M29 errug vastziitend) of kan deze blijven zitten

als de twee helften gescheiden moeten.

Ik kom op internet tegenstrijdige info tegen (zie foto) het manual zegt remove.

Tips welkom.

groet Patrick

post-5846-0-01002100-1337284782_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er inmiddels achter dat de Yoke kan blijven zitten, net als dat ik erachter kom dat niet iedere QT een groef voor een rubber pakking tussen de 2 helften heeft...

Nu had ik er nog een liggen die wel die voorziening heeft dus het hele boeltje daaringebouwd.

Pakkingset van Crown heeft een pakking die veel te dik is (plm 4 mm in het vierkant), daar heb ik dus nix aan, Dus toen de groef voorzien van rupsje RTV en toen de oude pakking er maar ingeklopt, beetje extra RTV erop en de boel op elkaar getrokken.

Morgen weer verder.

groet Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Alles zit lekker dicht. dacht ik...

Na een week rijden (!) begint er toch weer een drupje ATF (rood) tussen de TH400 en de QT te komen GRRR, deze plek heb ik met name heel serieus afgedicht.

Er zit een papieren pakking en ringetje RTV tussen...zucht heb daarnet eea nog even met iets hoger moment aangetrokken (60Nm), balen want dit was de reden van de revisie.

Hoop wel dat de keerringen de ATF uit de QT houden. Je blijft bezig met zo,n Jeep

groet Pat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een vraag, in de TH400 zit onder de uitgaande as een uitsparing, ik heb deze op het plaatje a/d hand van de pakking aangegeven.

Iemand enig idee waar deze voor dient??? De uitsparing lijkt nergens op aan te sluiten..

Het afdichtvlak aan de onderzijde van deze uitsparing is het smalste vlak van het geheel en ik denk tevens de reden dat ie weer lekt.

vr groet Pat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...