Spring naar bijdragen

Kabel Boom Cj7


Robbie cj7
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Kenzo,

Ik had zo mijn twijfels over die zwarte doos links onder en lijkt idd niet op CJ. De andere twee echter wel.

Ik probeer een deal te brokeren met Rob voor de hele mikmak maar heb nog geen antwoord terug.

Ik wacht even af. Indien ik kan helpen geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier een paar leuke links voor als je kabelboom of Draadboom wilt vervangen. bijvoorbeeld je wilt van glaszekeringen naar steekzekeringen.

of je koopt een andere jeep en je kijkt onder het dashboard. dat er zoveel is afgetapt en kortsluitingen veroorzaakt dat je de bedrading compleet wilt vernieuwen. en je zoekt een paar fabrikanten / leveranciers. dan heb ik hiervoor je een paar leuke links

painless

centech

en hier een paar links voor de echte hobbyist

ron francis

ez2

North west auto wire

ez wiring

ikzelf heb de painless P/N 101110 . maar je kunt ook voor de goedkopere versie gaan de P/N 10106

of de centech JP78-83D eigenlijk geschikt t/m bwj 86 prijs $419,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me niet voorstellen dat die van een cj7 is. Aan de pcm te zien is die van een yj 2.5 of 4.0l

Kun je nagaan voor welke motor, anders heb ik eventueel interesse in de pcm (bij 4.0l)

Gr

Nog even vlug voordat 'ie op slot gaat. Kenzo ik zoek het voor je uit. Indien 4.0 kan je misschien zaken doen met Rob want

hij komt jullie kant uit.

Greetz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even vlug voordat 'ie op slot gaat. Kenzo ik zoek het voor je uit. Indien 4.0 kan je misschien zaken doen met Rob want

hij komt jullie kant uit.

Greetz.

Super, ik hoor het anders via PB (als dit op slot gaat)?

Bedankt!

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...