Spring naar bijdragen

Infinity CD speler


Recommended Posts

L.S.

Vandaag een probleempje met de cd speler van het Infinty setje ervaren en ook weer opgelost.

Ja, het was natuurlijk extreem warm, maar met de airco op 21 was het prima uit te houden. Met het zojuist verworven CD-tje voor vaderdag cool.gif in de (enkelvoudige) speler in het dashboard. Tijdens het derde nummer werd het plotseling stil, waarna een Eject en een Insert resulteerde in een Error op het display. Inspectie van het CD-tje deed wel ff schrikken, omdat er iets meer cirkel vormige sporen op stonden dan te doen gebruikelijk. Nou, ja de cd-kop zal door die verkeersdrempels wel omhoog gekomen zijn. Balen dus (van die nieuwe CD).

Tijdens het bezoek aan mijn vader (om de u reeds bekende reden) heb ik geprobeerd met een ander CD-tje. Resultaat hetzelfde, weer de Error melding en weer extra sporen op de CD sad.gif .

[Ja, ik weet het, ik hou ervan om dingen empirisch te testen.] -> zo, het zit dus niet in de CD ...... De CD speelde, ondanks de extra strepen, gelukkig wel af op een andere speler.

Thuisgekomen kon ik het probleem niet loslaten, en heb de radio uitgebouwd en op de kamertafel geopereerd.

Wat bleek?? De sticker met het opschrift in het Zweeds of Noors dat de laserstralen gevaarlijk kunnen zijn voor de gezondheid, was door de hitte losgelaten en bevond zich in het loopwerk. Het lensje nog schoongemaakt met alcohol, en de cd speler getest alvorens deze weer in te bouwen. De Security Code heb ik gelukkig voor het grijpen liggen. smile.gif

Alles deed het weer! Dus wees gewaarschuwd voor loslatende stickers.

Met vriendelijke groet,

JPK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...