Spring naar bijdragen

Rembekrachtiger Cj7


Recommended Posts

Hallo allemaal, even voorstellen mijn naam is rob en ik woon in Hilversum .Vanaf woensdag ben ik de trotse eigenaar van een jeep cj7 met een chevy V8.

Enkel heeft deze geen rembekrachteger waardoor een stop maken een ware topsport is.

Kan iemand mij vertellen of het mogenlijk is om deze te voorzien van rembekrachteging ? En wat hier ongeveer de kosten voor zijn ?

Alvast bedankt voor de info

Groet rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, even voorstellen mijn naam is rob en ik woon in Hilversum .Vanaf woensdag ben ik de trotse eigenaar van een jeep cj7 met een chevy V8.

Enkel heeft deze geen rembekrachteger waardoor een stop maken een ware topsport is.

Kan iemand mij vertellen of het mogenlijk is om deze te voorzien van rembekrachteging ? En wat hier ongeveer de kosten voor zijn ?

Alvast bedankt voor de info

Groet rob

hallo Robby,

Ben jij degene die die verenlift bij mij is komen halen?

Dit heb je nodig: http://www.4wd.com/Jeep-Brakes-Jeep-Brake-Replacement/Power-Brake-Kit-by-Omix-Ada-for-Jeep.aspx?t_c=65&t_s=394&t_pt=6404&t_pl=105435&t_pn=OAI16718.20

ervanuitgaande dat je al schijfremmen op de vooras hebt.

Ik heb nog een set te koop.

beugel + booster (=1j oud) + oliereservoir vr 175eur.

Ik heb die bij mijn cj (ook met chevy v8) vorig jaar gemonteerd.

Gaat nu in de verkoop omdat ik een andere ga monteren ivm ombouw naar schijfremmen op de achteras.

Verder heb je nog een rubberen slang nodig die je op een vacuum port van je carb moet monteren.

mvg

steven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betse Steven,

Bedankt voor je reactie. Ik heb al schijven voor dus das mooi !

Ik heb bij jou geen veren lift opgehaald waarom denk je dat ?

Wel heeft mijn zwagertje vorige week een paar veren op de kop getikt maar die waren / zijn voor zijn Vitara.

Ik heb even jou link bekeken en dat ziet er logisch uit. Als jou setje nog goed is bied ik me bij deze aan.

Waar kom je vandaan ? Even ter indicatie voor rij afstand

Gr. Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...