Spring naar bijdragen

Afstellen Carb Na Plaatsen Hei


GGuido
 Share

Recommended Posts

De vorderingen bij de J10 gaan gestaag, als het volgende probleempje is aufgelost zal ik mijn projecten-topic eens updaten!

Ik heb een HEI geplaatst en nieuwe brandstofpomp op de amc360 v8. Na veel geklooi heb ik hem eindelijk aan de praat, echter na een seconde of 15 valt hij spontaan uit.

Ik kan het iets uitstellen met wat gas geven,echter na wat sputteren valt hij dan toch echt uit.

Lijkt geen brandstof meer te krijgen, dus de brandstofleiding los gehaald bij de carb (holley 4bbl 600cfm) en bij starten spuit het eruit.

Het probleem zit naar mijn idee dus in de carb.

Ervanuit gaande dat hij niet kaduuk is,ga ik ervan uit dat hij opnieuw afgesteld moet worden,om meer brandstof toe te laten.

Is het normaal dat ik de carb opnieuw moet afstellen na een wissel van ontsteking?

(en dat zal dus gaan dmv de 2 idle mixture needles verder uit te draaien?)

Wie kan dit bevestigen of heeft een andere diagnose?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooooo, dit probleem is verholpen!

Zat vuil in de carb, even uit elkaar gehaald en flink schoongemaakt, rebuild-setje (pakkingen etc) is onderweg, dus dat gaat helemaal goedkomen.

Het bleek uiteindelijk dat de achterste kamer helemaal niet gevuld werd met brandstof, doordat het leidinkje ernaartoe verstopt zat.

Nu alleen de th400 nakijken: wil ineens niet meer in de P en D....... :unsure:

Hopelijk heeft het iets te maken met de bodylift die ik laatst geplaatst heb, of anders het olie-peil......

Ach ja, het blijft een Jeep, rijden zal er wel nooit van komen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...