Spring naar bijdragen

Fout Code 123


Ab Hart
 Share

Recommended Posts

Goedendag Jeepers,

Ben al bijna 4 jaar in het bezit van een 4.0 ltr. TJ bwj. 2002 met 65.000 km op de teller, al die tijd nauwelijks problemen gehad.

Maar nu sinds enige tijd krijg ik foutcode 123 door (te weinig spanning op de inlaatsensor???) soms verdwijnt de storing na een paar dagen maar komt wel weer terug.

Eigenlijk merkt ik niets aan de Jeep maar de laatste week ging hij wel een beetje rommelig lopen. Mijn kameraad heeft alle steker verbindingen nagelopen en het inlaat spruitstuk schoongemaakt accu pool los gemaakt en weg was de storing, maar nu een paar dagen later is de storing weer terug. Wie weet raad.

MVG. Ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tim,

Bedankt voor je reactie ik heb geen FSM ik neem aan dat dit een technisch manual is, ik hoop dat 1 van de members mij verder kan helpen.

Wat wel opvallend is dat de storing al een paar keer weg is geweest en komt na een paar dagen ook weer terug. De laatste keer bleef de motor ook ondanks de melding perfect lopen.

Groetjes Ab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...